joi, 19 februarie 2015

Despre tine...


Tu ai luat forma sperantei mele si te-ai intrupat in ultima mea sansa....ai aparut din intamplare si din lucrurile simple....fiinta ta este un magnet care-mi atrage inima catre tine si-mi cupleaza suflarea la bataile inimii tale...pana sa te cunosc pe tine, credeam ca stiu ce e iubirea dar tu mi-ai dat totul peste cap si mi-ai redus experienta  la un mare semn de exclamare. Ma inspira existenta ta care se traduce automat in visele mele..m-ai invatat sa ma accept si sa ma eliberez, mi-ai descatusat sufletul si ai dat drumul fiintei mele sa zboare fara teama, oglindindu-si aripile pe retina ta. Fiecare atingere a ta este viata, imi regenereaza celulele moarte si chimia noastra imi imbata simturile...intre noi este prezentul si atat.....suntem doua fiinte fara trecut si fara viitor.... esti clipa care se scurge si se prelinge neincetat din crestetul fiintei mele pana in varful picioarelor dezmortite, electrocutandu-ma....mi-ai inchis toate ranile cu saruturile tale si mi-ai scos la iveala goliciunea sufletului salbaticit...contopirea dintre noi este dincolo de materie si unicitatea momentelor noastre se suspenda in nemurire....nu-mi ceri nimic si-ti ofer totul ca o avalansa de trairi, miscari si sunete...  ochii tai ma radiografiaza neintrerupt iar radiatiile tale imi scurtcircuiteaza celulele creierului inundandu-le cu serotonina...de-as cadea, m-ai prinde de la kilometri distanta si m-ai proteja in bratele tale calde...mi-ai luat somnul, imbolnavindu-ma de insomnie care, in loc sa ma stoarca de viata, imi da adrenalina! Alaturi de tine, sfarsitul lumii este doar un pretext sa te strang cu forta langa fiinta mea osoasa, si sa spulber orice bariera....dai glas si forma fantasmelor mele si le eliberezi de inhibitie.. Ma iubesti  fara cuvinte si fara griji sau acte..ma iubesti in toate culorile iar saruturile tale au gust  de viata ....mai e putin si trebuie sa pleci pentru ca timpul nu ne iarta...privesc cu ura zorii zilei care ne invadeaza camera pe la colturile jaluzelelor.... cu un singur sarut imi stergi dorinta criminala din priviri si-mi soptesti ciocolata cu menta la urechi si-mi simt corpul tremurand de dorinta salbatica si intorc clepsidra....pana la urmatorul nostru prezent, am un alt prezent cu muzica pe 3 tonuri si pete de culori inramate pe chipul lor inocent...balanta vietii se inclina din nou....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu