miercuri, 4 martie 2015

Buna dimineata, Lume!


 

Astazi, undeva intre „aurora” si „crepuscul”, ceasul meu biologic i-a facut in ciuda alarmei telefonului si mi-a dat trezirea, cu 25 minute mai devreme….m-am sculat „energizata” , dupa un vis cu nisipuri albe si fierbinti, valuri ametitoare, vant prietenos si castele de nisip cameleonice, care luau forma muschetarilor mei…. M-am ridicat din pat, zambind….nu stiu daca visul meu a influentat prognoza dar, cu siguranta, azi va fi o zi superba de primavara…Ador sa deschid usa terasei mele si sa respir aer proaspat, rece, cu miros de ghiocei si branduse care au trezit la viata gradina mea….in fiecare zi le salut si-mi incarc bateria vizuala doar privindu-le…astept momentul in care narcisele geloase isi vor disputa momentul lor de glorie…astazi este o zi in care arealul meu confortabil este in siguranta, ocrotit , cu grija, de catre mesagerii naturii regenerate…..  anul asta, nu am simtit duritatea iernii, a fost blanda cu noi, ne-a asigurat un cadru de vacanta prelungit, un tablou alb, cu puncte colorate si curajoase, care s-au miscat sincron , in cristiane perfecte, pe partiile de pe Valea Prahovei… imi place perioada asta, intre iarna si primavara,cand cele doua” dusmance” se tolereaza reciproc, oferindu-ne posibilitatea de a combina cu succes, sporturile de iarna cu cele de primavara….astazi voi scoate pentru prima data pe prietena mea,Dna Bici, la plimbareJ)….. pe fundalul planurilor  optimiste si a ciripitului papagalilor treziti de catre aerul rece care le-a deranjat somnul intarziat, merg sa dau trezirea scolareilor puturosi pe obrajii carora se rasfata primele raze de  soare…….ca in fiecare dimineata …dau trezirea la doi pitici, din basmul „Alba ca Zapada si cei 7 pitici”…unul este  Morocanosul…care in fiecare zi, fara exceptie, mormaie ,nemultumit de „nedreptatea” care i se face , sperand ca-l voi mai lasa cateva minute sa leneveasca….celalalt , este Mutulica, care se ridica teleghidat , fixandu-ma cu cele doua mure adormite, ridicandu-si bratele inconstient, asteptand sa-l dezbrac de pijama… Morocanosul meu imi rasplateste intelegerea cu o imbratisare si cu un  „te iubesc” soptit, dragastos la urechi…. Ne mutam forfota muta la parter, unde-i asteapta micul dejun si ghiozdanelele pregatite pentru o noua zi de scoala… inca o zi cu LUCRURI SIMPLE…cu muzica notificarilor whatapp-ului care –mi trimite mesaje de la oameni dragi, care in fiecare dimineata imi transmit virtual un zambet si o vorba buna, cu miros de zambile primite in dar de la cavaleri rari,pe cale de disparitie, care inca nu au uitat de gesturi firesti… cu intalniri cu fiinte minunate care-si fac timp sa ma invite la un pranz, cu mic dejun bogat si vitamine care ma tin pe linia de plutire… cu plastelina care ia forme ciudate in manutele Rubinului meu …cu tine care te incapatanezi sa-mi demonstrezi ca iubirea exista….care, de la distanta, imi saturi setea si-mi controlezi demonii… un Univers in care suntem papusari ai strigoilor nostri , cu ate invizibile deasupra destinului nostru nescris,  o lume , dupa chipul si asemanarea noastra…Buna dimineataJ , Lume!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu