marți, 19 ianuarie 2016

Adios, arrivederci, Auf wiedersehern, Au revoir, Goodbye,Joi gin, Khuda Hafiz , Nägemizhehesai, Sayonara!


This is my life….

Funny how a lonely day, can make a person say:
What good is my life
Funny how a breaking heart, can make me start to say:
What good is my life
Funny how I often seem, to think I'll never find a dream
In my life
Till I look around and see, this great big world is part of me
And my life
This is my life
Today, tomorrow, love will come and find me
But that's the way that I was born to be
This is me
This is me

This is my life
And I don't give a damn for lost emotions
I've such a lot of love I've got to give
Let me live
Let me live

Sometime when I feel afraid, I think of what a mess I've made
Of my life
Crying over my mistakes, forgetting all the breaks I've had
In my life
I was put on earth to be, a part of this great world is me
And my life

Guess I'll just add up the score, and count the things I'm grateful for
In my life
This Is my life
Today, tomorrow, love will come and find me
But that's the way that I was born to be
This is me
This is me

This is my life
And I don't give a damn for lost emotions
I've such a lot of love I've got to give
Let me live
Let me live

This is my life
This is my life
This is my life

 Stiu, cu precizie si certitudine cand s-a nascut iubirea mea pentru tine….dar nu stiu exact cand s-a sfarsit…stiu doar ca nu mai e nimic acolo, in inima mea pentru tine…..poate s-a sfarsit atunci cand ai plecat de langa mine plangand, stiind ce  urma sa faci…sau, poate atunci cand ti-am citit mesajele catre ea, in care vorbeai despre mine( si cum vorbeai) sau poate atunci cand ti-ai sacrificat copiii, expunandu-I aceste sarade ieftine sau , poate atunci cand mi-am vazut copiii plangand dupa tatal lor,  de dorul lui, sau poate in una din datile in care ai venit si ai plecat din nou , calcand pe sufletele noastre naïve……sau, poate, atunci cand ai bagat-o in casa noastra, in patul nostru, pe asternutul meu….sau, poate atunci cand mi-ai luat lucruri pe care mi le-ai oferit si I le-ai dat ei,nu stiu  cand…si nici nu mai conteaza acum….poti sa mai vii de o suta de ori si sa pleci de tot atatea ori, nu vei mai declansa nici macar o tresarire a vreunui muschi al fetei mele……poti sa vii sa-mi promiti imposibilul, iubirea la care am visat candva si dupa care am plans ani si ani….poti sa vii sa-mi promiti o eternitate de zile senine, sincere si iubire fara de margini, eu  n-am sa te mai cred si n-am sa te mai vreau vreodata si nu am sa te mai las sa-mi dai lumea peste cap….mi-ai luat tot, cu o cruzime comparabila cu cea a unui criminal in serie, mi-ai luat inima din piept si i-ai dat-o primei parasute care ti-a iesit in cale, sa mi-o calce in picioare….mi-ai luat familia si mi-ai asezat-o in fata plutonului de executie, mi-ai luat copiii si mi i-ai supus la operatii pe cord deschis fara anestezie……nu am sa te mai cred si nu am sa te iert vreodata, in primul rand pentru ca mi-ai furat ceva ce nu mai pot recupera vreodata…abilitatea de a iubi….but, this is my life now….this is me…and I don’t give a damn for lost emotions…..so,let me live…….and who knows…love will come and find me again…but not your love and not in this life……..du-te, acolo unde ai plecat, fara sa-ti pese vreun moment de NOI…..de tot ce am cladit, de tot ce ti-am oferit, de copiii nostri, de suferinta lor, de izvoarele de lacrimi pe care ti le-am pus la picioare……

Eu nu sunt in stare sa te umilesc pe tine, asa cum ai facut-o tu de “n” ori, acum cand te vad fara busola, orbecaind fara sens intr-o camera goala…..Din pacate, cu regret, iti spun ca ma incearca doar un sentiment de mila , pentru care ma simt vinovata….nu asta este sentimentul cu care vreau sa raman dupa cea mai frumoasa poveste de dragoste a vietii mele….ma incapatanez sa blochez acolo, undeva, bruma de amintiri comune care , candva ne-au unit…..in fiecare zi fac exercitii de memorie, ma sperie gandul ca, intr-o buna zi sa ma trezesc si sa nu-mi mai amintesc de ce te-am iubit……du-te pe drumul pe care ai ales, constient, sa mergi….amandoi stim ca atunci cand ai decis sa mergi in alta directie, nu va mai exista cale de intoarcere…..mi-as dori sa te trezesti si sa te privesti cateva momente, din interior…sa te vezi asa cum esti acum, omul care ai devenit…..barbatul de care m-am indragostit eu nu l-ar fi placut pe cel care ai devenit ….mi-as dori, mai mult decat orice, sa redevii ce ai fost candva….nu pentru mine sau pentru cineva din jurul tau…ci pentru tine…mi-as dori sa redevii tatal care-ti propusesei sa devii atunci cand am aflat prima data ca vom fi parinti, mi-as dori sa-ti tii copiii departe de latrina in care convietuiesti cu diverse animale subterane…..sa-i iubesti si pretuiesti, sa-i mangai si sa le arati ca-I iubesti, ca-s mai presus de orice, ca-s cele mai importante fapturi din viata ta…si, mai presus de toate, mi-as dori ca ai nostri copii, sa devina ceea ce sunt si pentru mine…sensul vietii tale, sensul vietii noastre……

Nu te pot da afara cu forta si nici nu-ti pot inchide usa in fata dar mi-as dori sa mai gasesti, pe undeva, prin ungherele fiintei tale, o urma de demnitate si sa te duci, de bunavoie….sa dai un alt sens vietii tale , sa nu-ti mai folosesti copiii drept tampon de pus pe rana, sa nu te mai razbuni pe noi pentru deciziile tale nefericite si necastigatoare, sa-ti recastigi stima de sine si sa alegi un drum curat pe care sa urci…..noi suntem alaturi, pe un drum paralel si te sustinem, in acest maraton al incercarilor si alegerilor…..nu e usor sa fii barbat, stiu, eu stiu prea bine pentru ca eu a trebuit sa devin barbat , in momentul in care ai plecat si m-ai lasat cu toate responsabilitatile..intr-un fel, trebuie sa-ti multumesc ca m-ai obligat sa devin femeia puternica care sunt acum, cea care dimineata da la lopata zapada de pe poteca casei, cea care joaca fotbal, ping pong cu copiii ei, cea care merge singura pe partie cu ei, cea careia , din cand in cand, Robin ii spune tata…iti multumesc ca m-ai obligat sa descopar in mine puteri nebanuite care m-au adus aici,unde imi place ca am ajuns, ca am devenit omul care sunt, ca sunt femeia care sunt…iti multumesc ca acum sunt o ALFa…nu cred ca m-am nascut asa dar, multumita tie…..am devenit capul familiei tale, cea pe care ai abandonat-o ....

So… Funny how a lonely day, can make a person say:
What good is my life
Funny how a breaking heart, can make me start to say:
What good is my life
Funny how I often seem, to think I'll never find a dream
In my life
Till I look around and see, this great big world is part of me
And my life
This is my life
Today, tomorrow, love will come and find me
But that's the way that I was born to be
This is me
This is me …and I love the woman I have become and I will never change for someone else…and I will never be ashamed with myself……This is me….

7 comentarii:

  1. Buna ziua, prietenii mei sunt Camila Rodela si sunt din Michigan, United State. Sunt aici pentru a depune mărturie despre lucrările bune ale lui DR.OGAGA ​​KUNTA în viața mea. Soțul meu și cu mine am fost căsătoriți timp de 27 de ani cu doi copii. acum doi ani totul a ajuns la capăt. Am vrut soțul meu înapoi și l-am rugat, dar nu a ascultat niciodată, așa că am dat peste câteva mărturii despre această vrăjitoare particulară. Unii oameni au mărturisit că le-a adus înapoi pe iubitul lor Ex, unii au mărturisit că restaurează uterul și vindecând cancerul și alte boli, unii mărturisind că poate vrăji pentru a opri divorțul și vraja pentru a obține o slujbă bine plătită. Este uimitor, am dat peste o mărturie specială, era despre o femeie numită Vera, ea a mărturisit despre modul în care a adus înapoi iubitul ei Ex și, la sfârșitul mărturiei sale, și-a abandonat e-mailul. După ce am citit toate acestea, am decis să-i încerce. L-am contactat prin e-mail și mi-a explicat problema mea. Și mi-a spus ce trebuie să fac, am făcut-o și soțul meu sa întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și am fost și mai fericiți decât oricând. Ești un om talentat și nu voi opri publicarea lui pentru că e un om minunat. Dacă aveți vreo problemă și sunteți în căutarea unei vrăji adevărate și autentice, Încearcă-l oricând, este răspunsul la problemele tale. Puteți să-l contactați prin e-mail: ogagakunta@gmail.com și să vă rezolvați problemele ca mine. El poate rezolva următoarele probleme și multe altele.
    (1) DACĂ VREAȚI EX-BACK
    (2) VREAȚI SĂ CONVENȚI SOSIUNEA DUMNEAVOASTRĂ PENTRU ÎNCĂLCAREA DIVORȚIEI
    (3) VĂ RUGĂM SĂ VĂ PROMOVAȚI ÎN OFICIUL DVS.
    (4) VREI BĂRBAȚI BĂRBAȚI ȘI FEMEILE CARE VOR VĂ CĂUTĂ ATRACTIVĂ
    (5) DACĂ DORIȚI SĂ CONCEPTĂ UN COPIL
    (6) VREI DUMNEAVOASTRĂ
    (7) VEI DUMNEAVOASTRUL DUMNEAVOASTRĂ PENTRU AI IUBI DOAR PENTRU VESTUL VIEȚII LUI
    (8) Aveți nevoie de SPELL buna LUCK
    (9) Aveți nevoie de un SPOT LOTTERY
    (10) Aveți nevoie de un loc de muncă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie să citesc mărturia tuturor, sunt aici pentru a lăsa întreaga lume să știe despre un bărbat care mi-a salvat relația și acest mare om se numește dr. IZOYA. Într-adevăr, el a făcut o treabă minunată pentru mine prin aducerea înapoi a fostului meu iubit care ma lăsat și promis că nu mă mai întoarce niciodată. Cu asta am ajuns sa realizez ca dand Dr. IZOYA detalii despre lume va face multe lucruri bune celor care au case sau relatii sparte pentru el pentru a va ajuta sa rezolvati acea relatie rupta sau casatorie a voastra. Puteți să-l contactați prin adresa de e-mail: drizayaomosolution@gmail.com sau să-l sunați direct la [+12098373537]. Luați legătura cu el și vedeți cum este problema dvs.
    vor fi rezolvate în 24 de ore. De asemenea, el se specializează în următoarele chestiuni ...
    (1) Vrei să te întorci înapoi.
    (2) Vrei să te promovezi în biroul tău.
    (3) Vrei ca bărbații / femeile să te urmeze.
    (4) Vrei un copil.
    (5) Sunteți un antreprenor și doriți să câștigați contracte
    (6) Vrei ca soțul tău să fie a ta pentru totdeauna
    (7) Aveți nevoie de ajutor spiritual.
    (8) Ați fost scamat și doriți să recuperați banii pierduți.
    (9) Opriți divorțul
    (10) Invocarea ritualurilor de bani
    (11) Alegeți alegeri

    RăspundețiȘtergere
  3. Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă care să-l aducă înapoi, dar eu sunt tipul care niciodată nu credea în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care ma ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistență în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
    1) vrăji vrăji
    2) vrăji pierdute
    3) Vrăjile divorțului
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua ma numesc CUIYAN din SUA vreau sa spun lumii despre marea si puternica casta de vraja numita Doctor NATHA sotul meu m-a inselat si nu s-a mai angajat cu mine si copiii nostri cand l-am intrebat ce problema mi-a spus ca are. m-am îndrăgostit de mine și mi-am dorit un divorț, am fost atât de inima că mi-am plâns toată ziua și noaptea, dar a plecat de acasă căutam ceva online când am văzut un articol cum marele și puternicul doctor NATHA au ajutat atât de mulți în situații similare ca adresa mea de e-mail a fost acolo, așa că i-am trimis un e-mail în care i-a spus despre problema mea, mi-a spus că se va întoarce la mine în câteva ore, am făcut tot ce mi-a cerut să fac a doua zi spre cea mai mare surpriză a soțului meu. acasă și plângea și mă rog să-l iert și să-l accept înapoi, sunt atât de fericită pentru că familia mea este acum plină de dragoste. Puteți contacta și el ... Emil: drnathaliesand@gmail.com

        DE asemenea, are cura pentru următorul VIRUS.
    1) Dacă îți dorești fostul înapoi.
    (2) dacă ai întotdeauna vise rele.
    (3) Vrei să fii promovat în biroul tău.
    (4) Doriți ca femeile / bărbații să alerge după voi.
    (5) Dacă doriți un copil / VÂNZARE DE PREGENIE.
    (6) Vrei să fii bogat.
    (7) Doriți să vă legați soțul / soția
    al tău pentru totdeauna.
    (8) Dacă aveți nevoie de asistență financiară.
    (9) Cum ați fost înșelat și doriți să vă recuperați banii pierduți.
    (10) Opriți divorțul
    (11) CURAȚI TOATE TIPUL DE BĂNĂTATE / BOLI AICI
    (12) Câștigarea la loterie
    (13) Vindecarea împotriva virusurilor umane / SIDA
    (14) CÂȘTIGAȚIA LOTERIEI / LOTTULUI

    RăspundețiȘtergere
  5. Este timpul să-mi împărtășesc mărturia, eu sunt Nelson și fericit când depun mărturie aici, mama mea i-a prezentat lui Baba Ogbogo când a descoperit că nu-mi pot rămâne soția însărcinată după 3 ani de căsătorie. Deci, acestea au adus atâtea probleme în căsnicia mea și au dus la divorț. a spus ea, el este extrem de spiritual și poate să o facă pe soția mea să se întoarcă la mine cu bucurie și putem avea copii împreună. La început, nu m-am îndoit până nu l-am contactat și apoi am aruncat vrăji puternice asupra mea și am făcut-o pe soția mea să se întoarcă la mine după ce a făcut nevoia. Și acum, suntem fericiți cu copii minunați. Din ziua în care Great BaBa Ogbogo a lucrat pentru mine și mi-a rezolvat problemele. Am făcut un jurământ puternic că, atâta timp cât voi trăi, voi continua să mărturisesc despre bunătatea marilor sale lucrări, iar cei care se confruntă acolo cu dificultăți de relație și căsătorie ar trebui să-l contacteze rapid și să devină un martor fericit ca mine. Îmi las contactul aici, prin e-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com sau ajung la el prin numărul său WhatsApp. +2349020168697
    A făcut-o pe fosta mea soție să se întoarcă la mine cu bucurie
    M-a vindecat de la un om impotent la un bărbat adevărat.

    RăspundețiȘtergere
  6. Astăzi, majoritatea oamenilor experimentează durerea diferitelor relații, deoarece este greu să renunți la iubirea adevărată, uneori ne prefacem că suntem bine, dar nu este așa cum este. Pentru a obține o persoană dragă, ne străduim, de asemenea, să recâștigăm bucuria și fericirea prin relațiile pe care le-am stabilit de-a lungul anilor. Dr. Egwali este aici pentru a ajuta inimile frânte, deoarece, cu farmecele sale puternice de dragoste, este capabil să recreeze o viață de dragoste aproape inexistentă, deoarece am încercat-o și am crezut că sunt un martor viu astăzi. Contact persoanele cu relații similare sau leziuni de soț pentru a-l contacta cât mai curând posibil pe WhatsApp la +2348122948392 sau prin
    Trimiteți un e-mail /dregwalispellbinder@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  7. Salutare tuturor, sunt JENNIFER COLEMAN din Bronx New York SUA. Vreau ca toată lumea să știe cât de recunoscător sunt pentru că mi-am restabilit căsnicia cu ajutorul vrăjitorului Dr. DAWN. Este superb și unic, l-am cunoscut online și i-am spus despre problemele mele și apoi a făcut o vrajă de dragoste care l-a adus pe soțul meu înapoi la mine după ce a înșelat și a vrut să divorțeze după 3 ani de căsnicie. Dr. DAWN este aici pentru a vă răspunde problemelor relaționale și altor activități umane, cum ar fi:
    1. Aducerea unui fost iubit înapoi la tine.
    2. Vrăjiți pentru a câștiga la loterie.
    3. Vindecă tot felul de boli umane.
    4. A făcut o vrajă pentru a găsi un loc de muncă bun, cu venituri mari.
    5. A făcut o vrajă pentru sarcină (fertilitatea viermilor)
    6. Aruncă o vrajă de promovare la locul tău de muncă.
    7. A aruncat o vrajă de protecție etc.
    Contactați-l direct pe WhatsApp la numărul: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere