sâmbătă, 24 octombrie 2015

cand nu e negru, e gri....

.....De cate ori ajung la fund si ma las prada, fara putere, deznadejdii, simt o forta supraomeneasca care ma ridica deasupra indoielilor, nelinistii, tumultului meu gri....ma aduce mereu in fata semnelor de semnalizare..."the right way"..."the bad way"...din motive inca nedescoperite de mine, dupa atatia ani "de lucru cu mine", mi-e greu sa controlez raul din jurul meu, mi-e greu sa-l tin departe de mine...si revine la perioade neregulate de timp, dandu-mi busola peste cap, invadandu-mi fiinta toata cu rau.......imi suge energia si ma loveste in moalele capului , mereu mai puternic, mai dureros...mereu ma prinde nepregatita.....mereu m-a speriat gandul mortii, dar in acele momente, imi deschid pieptul larg si o privesc sfidator..nu ma mai sperie nimic si acest cancer care se hraneste cu viata mea , cate putin, cate un strop, de ani de zile...ma infioara mai mult decat moartea...iar cand zic..gata, ia-ma, nenorocito, simt o energie necunoscuta care ma invaluie cu forta si ma aduce in acelasi punct...si ma trezesc , ca intr-un cosmar care se repeta obsesiv ,in mometul alegerii si, fara sa fi gasit pana acum o explicatie, aleg sa o iau pe drumul semnalizat cu " bad way"...poate e ceva masochist in mine, poate chiar suntem condusi de un destin implacabil..poate trebuie sa platim ceva...habar nu am...e crunt cand simti ca nu esti decat o marioneta a unor forte pe care le simti dar nu le vezi, care-ti ranjesc sfidator in ceafa...te simti mic si neputincios.....si,exact in acea fractiune de secunda, cand crezi ca , in sfarsit, se termina naibii acest cosmar, chiar speri, iti doresti cu toata fiinta ca hidoasa doamna cu coasa sa vina sa-ti ia capul, o alta forta vine si te smulge din mainile nenorocitei....te simti la fel de neputincios....doua forte se joaca cu destinul tau, iti controleaza fiecare suflare....vrei, nu vrei....tragi aer puternic in piept, te bucuri de cateva secunde de aparenta liniste cand cele doua puteri par ca dorm...si esti din nou pregatit sau nu, sa asisti neputincios la spectacolul tragic al vietii tale.....oare asta sa fie secretul vietii? asta sa fie cheia catre lumina? ..."imblanzirea" celor doua forte...cate zile oi mai avea ,o sa caut neincetat o modalitate de a le controla....de a mi le supune...sau , nu asta este Solutia unui echilibru? In sufletelul vostru e pace intre cele doua cucoane? cum le creati acest ambient? e bine sa incerci sa ti le supui? sau....sa le lasi sa-si faca mendrele....

4 comentarii:

  1. Buna ziua, prietenii mei sunt Camila Rodela si sunt din Michigan, United State. Sunt aici pentru a depune mărturie despre lucrările bune ale lui DR.OGAGA ​​KUNTA în viața mea. Soțul meu și cu mine am fost căsătoriți timp de 27 de ani cu doi copii. acum doi ani totul a ajuns la capăt. Am vrut soțul meu înapoi și l-am rugat, dar nu a ascultat niciodată, așa că am dat peste câteva mărturii despre această vrăjitoare particulară. Unii oameni au mărturisit că le-a adus înapoi pe iubitul lor Ex, unii au mărturisit că restaurează uterul și vindecând cancerul și alte boli, unii mărturisind că poate vrăji pentru a opri divorțul și vraja pentru a obține o slujbă bine plătită. Este uimitor, am dat peste o mărturie specială, era despre o femeie numită Vera, ea a mărturisit despre modul în care a adus înapoi iubitul ei Ex și, la sfârșitul mărturiei sale, și-a abandonat e-mailul. După ce am citit toate acestea, am decis să-i încerce. L-am contactat prin e-mail și mi-a explicat problema mea. Și mi-a spus ce trebuie să fac, am făcut-o și soțul meu sa întors la mine. Ne-am rezolvat problemele și am fost și mai fericiți decât oricând. Ești un om talentat și nu voi opri publicarea lui pentru că e un om minunat. Dacă aveți vreo problemă și sunteți în căutarea unei vrăji adevărate și autentice, Încearcă-l oricând, este răspunsul la problemele tale. Puteți să-l contactați prin e-mail: ogagakunta@gmail.com și să vă rezolvați problemele ca mine. El poate rezolva următoarele probleme și multe altele.
    (1) DACĂ VREAȚI EX-BACK
    (2) VREAȚI SĂ CONVENȚI SOSIUNEA DUMNEAVOASTRĂ PENTRU ÎNCĂLCAREA DIVORȚIEI
    (3) VĂ RUGĂM SĂ VĂ PROMOVAȚI ÎN OFICIUL DVS.
    (4) VREI BĂRBAȚI BĂRBAȚI ȘI FEMEILE CARE VOR VĂ CĂUTĂ ATRACTIVĂ
    (5) DACĂ DORIȚI SĂ CONCEPTĂ UN COPIL
    (6) VREI DUMNEAVOASTRĂ
    (7) VEI DUMNEAVOASTRUL DUMNEAVOASTRĂ PENTRU AI IUBI DOAR PENTRU VESTUL VIEȚII LUI
    (8) Aveți nevoie de SPELL buna LUCK
    (9) Aveți nevoie de un SPOT LOTTERY
    (10) Aveți nevoie de un loc de muncă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună ziua, sunt Allison Howarts După ce am fost în relație cu Anderson de ani de zile, sa despărțit de mine, am făcut tot posibilul să-l aduc înapoi, dar totul a fost zadarnic, l-am vrut atât de mult din cauza dragostei pe care o am pentru el, L-am rugat cu totul, am făcut promisiuni, dar a refuzat. Mi-am explicat problema prietenei mele și ea mi-a sugerat să contactez mai degrabă un vrăjitor care să mă ajute să arunc o vrajă care să-l aducă înapoi, dar eu sunt tipul care niciodată nu credea în vrajă, nu aveam de ales decât să încerc, mi-a trimis poșta de vrajă și mi-a spus că nu există nici o problemă că totul va fi bine înainte de trei zile, că fostul meu se va întoarce la mine în trei zile, a aruncat vraja și în mod surprinzător în a doua zi, era în jurul orei 16.00. Ex-ul meu ma sunat, eram atât de surprins, am răspuns la telefon și tot ce mi-a spus a fost că a fost atât de rău pentru tot ce sa întâmplat încât a vrut să mă întorc la el, că mă iubește atât de mult. Am fost atât de fericit și am mers la el, așa am început să trăim împreună din fericire din nou. De atunci, am promis că oricine știu că are o problemă de relație, aș fi de ajutor pentru o astfel de persoană, referindu-mă la singurul vrăjitor real și puternic care ma ajutat cu propria mea problemă. email: ogagakunta@gmail.com puteți să-l trimiteți prin e-mail dacă aveți nevoie de asistență în relația dvs. sau în orice alt caz sau pe WhatsApp pe +2348069032895
    1) vrăji vrăji
    2) vrăji pierdute
    3) Vrăjile divorțului
    4) Vrăjile căsătoriei
    5) Vraja de legare.
    6) vrăji de rupere
    7) Înlăturați un iubit trecut
    8.) Vrei să fii promovat în biroul tău / vraja de loterie
    9) doresc să-ți satisfacă iubitul
    Contactați acest mare om dacă aveți o problemă pentru o soluție durabilă
    ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua ma numesc CUIYAN din SUA vreau sa spun lumii despre marea si puternica casta de vraja numita Doctor NATHA sotul meu m-a inselat si nu s-a mai angajat cu mine si copiii nostri cand l-am intrebat ce problema mi-a spus ca are. m-am îndrăgostit de mine și mi-am dorit un divorț, am fost atât de inima că mi-am plâns toată ziua și noaptea, dar a plecat de acasă căutam ceva online când am văzut un articol cum marele și puternicul doctor NATHA au ajutat atât de mulți în situații similare ca adresa mea de e-mail a fost acolo, așa că i-am trimis un e-mail în care i-a spus despre problema mea, mi-a spus că se va întoarce la mine în câteva ore, am făcut tot ce mi-a cerut să fac a doua zi spre cea mai mare surpriză a soțului meu. acasă și plângea și mă rog să-l iert și să-l accept înapoi, sunt atât de fericită pentru că familia mea este acum plină de dragoste. Puteți contacta și el ... Emil: drnathaliesand@gmail.com

        DE asemenea, are cura pentru următorul VIRUS.
    1) Dacă îți dorești fostul înapoi.
    (2) dacă ai întotdeauna vise rele.
    (3) Vrei să fii promovat în biroul tău.
    (4) Doriți ca femeile / bărbații să alerge după voi.
    (5) Dacă doriți un copil / VÂNZARE DE PREGENIE.
    (6) Vrei să fii bogat.
    (7) Doriți să vă legați soțul / soția
    al tău pentru totdeauna.
    (8) Dacă aveți nevoie de asistență financiară.
    (9) Cum ați fost înșelat și doriți să vă recuperați banii pierduți.
    (10) Opriți divorțul
    (11) CURAȚI TOATE TIPUL DE BĂNĂTATE / BOLI AICI
    (12) Câștigarea la loterie
    (13) Vindecarea împotriva virusurilor umane / SIDA
    (14) CÂȘTIGAȚIA LOTERIEI / LOTTULUI

    RăspundețiȘtergere
  4. Este timpul să-mi împărtășesc mărturia, eu sunt Nelson și fericit când depun mărturie aici, mama mea i-a prezentat lui Baba Ogbogo când a descoperit că nu-mi pot rămâne soția însărcinată după 3 ani de căsătorie. Deci, acestea au adus atâtea probleme în căsnicia mea și au dus la divorț. a spus ea, el este extrem de spiritual și poate să o facă pe soția mea să se întoarcă la mine cu bucurie și putem avea copii împreună. La început, nu m-am îndoit până nu l-am contactat și apoi am aruncat vrăji puternice asupra mea și am făcut-o pe soția mea să se întoarcă la mine după ce a făcut nevoia. Și acum, suntem fericiți cu copii minunați. Din ziua în care Great BaBa Ogbogo a lucrat pentru mine și mi-a rezolvat problemele. Am făcut un jurământ puternic că, atâta timp cât voi trăi, voi continua să mărturisesc despre bunătatea marilor sale lucrări, iar cei care se confruntă acolo cu dificultăți de relație și căsătorie ar trebui să-l contacteze rapid și să devină un martor fericit ca mine. Îmi las contactul aici, prin e-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com sau ajung la el prin numărul său WhatsApp. +2349020168697
    A făcut-o pe fosta mea soție să se întoarcă la mine cu bucurie
    M-a vindecat de la un om impotent la un bărbat adevărat.

    RăspundețiȘtergere