joi, 3 aprilie 2014

Scrisoare catre copiii mei...


Mi-amintesc, copil fiind, ca eram des intrebata ce-mi doresc sa devin, ce meserie sa am , cand ma fac mare......nu pot sa uit fermitatea din glasul meu, siguranta cu care spuneam ca-mi doresc sa ma marit:))....dintotdeauna mi-am dorit familie, copii multi, casa cu gradina....probabil si pentru ca am crescut intr-o familie numeroasa, cu 2 surori si un frate, ca acest cult al familiei mi-a fost cultivat, ca si cultul traditiilor romanesti, in casa noastra Craciunul si Pastele fiind cele mai asteptate evenimente din viata noastra, cand ne asezam toti la masa, mai buni, mai luminosi, mai plini de speranta...am bifat multe in 36 de ani impliniti, inclusiv fiorul dragostei nebune, la prima vedere...l-am vazut, mi-a placut si, cel mai important, imi placea ce vedeam cand ma priveam prin ochii lui....era si varsta, ceasul nostru interior ne suna rasunator, il auzeam pe al lui, de cate ore ma tinea in brate...si el, pe al meu....la un an de relatie am ramas insarcinata cu tine..Sarkis...off...atatea amintiri frumoase ma asalteaza, ca o avalansa...mi-amintesc ca in ziua in care doctorul ne-a confirmat ca sunt insarcinata, eu si tatal tau nu am dormit toata noaptea, plini de emotie, cu o nerabdare care ne durea, tematori...la gandul ca poate nu ne vom descurca cu un ghemotoc care avea sa vina in vietile noastre... zorii zilei ne-au gasit imbratisati, cu gandul la tine si la prenumele pe care ne doream sa ti-l daruim, sa fie special, asa ca tine...Sarkis a fost primul care ne-a venit in minte. A fost ideea tatalui tau, eu am adaugat si Andrei...Sarkis Andrei Kehaiyan...au trecut foarte greu cele 9 luni de sarcina...nu aveam rabdare, imi doream sa devina evidenta burta cat mai repede, imi doream sa urlu pe strada sa afle toata lumea. Zambeam incontinuu, chiar daca, aparent, fara motiv....cu greu, a venit si ziua de 20 noiembrie 2006...pe tine te-am nascut seara, la 19,10, la spitalul Caritas...cezariana, complicatii...dar sunt atat de sterse acele amintiri in care aveam febra mare si doctorii nu stiau ce sa-mi faca, saptamanile de chin in care am umblat prin spitale.....mi-amintesc in schimb, momentele magice cand te vedeam in bratele tatalui tau, care venea seara, obosit, daramat , nerabdator sa te stranga in brate si sa te sarute... se lipea de noi si nu-si dorea sa mai plece....el nu stie, nu i-am spus niciodata cat curaj mi-a insuflat atunci...nu aveam curaj sa te tin in brate dar el...o facea atat de natural, ca un tata experimentat si iubitor...ai fost, dragul meu Sarkis, cea mai frumoasa poveste de dragoste a mea.....te-ai nascut din multa dragoste si pasiune si toate noptile nedormite, noptile in care erai bolnavior si te tineam, pe rand, in brate, neputinciosi...raman tot o amintire frumoasa..eram un intreg frumos!
           Ianis...frumosul meu cu ochii negri...de existenta ta am aflat dupa un eveniment tare fericit ...cununia religioasa...mi-amintesc ca mi-era foarte rau in ziua de 15 septembrie, o zi cu mult soare , cer senin si multa emotie....a doua zi am aflat si motivul...tu erai deja pe drum....cum a aflat de fericitul eveniment, tatal tau mi-a spus ca intotdeaua si-a dorit 2 copii, 2 baieti si ca se bucura enorm ca vor fi apropiati ca varsta....dragul meu sufletel, de bucuria de a te simti crescand in mine nu prea am apucat, fiind foarte ocupati sa alergam dupa fratiorul tau mai mare care ne-a solicitat asa cum un pasionat de muzica isi solicita si utilizeaza la maximum instrumentul preferat....ai venit pe lume intr-o zi frumoasa, de primavara...mi-amintesc ca stateam cu geamul deschis la camera mea din spitalul Cantacuzino, prin care patrundea, o data cu razele soarelui, parfumul proaspat al pomilor infloriti....durerea pe care am simtit-o si care m-a marcat pe viata, a doua zi, cand am fost anuntata ca ai tahipnee respiratorie...nu o pot descrie in cuvinte...sentimentul culpabilitatii era mai puternic decat orice cuvant increzator al neonatologului....dar Dzeu mi-a aratat din nou cat ma iubeste si ca asculta rugaciunile noastre...trebuie doar sa avem incredere si sa nu ne pierdem nicodata speranta...te-ai facut bine si am ajuns acasa....pana in ziua in care ai facut 1 an, te-am inspectat, te-am cercetat, te-am sufocat cu atentia, grija, dragostea mea....pe cat de agitat si tumultos era fratele tau, pe atat de linistit si cuminte erai tu....rad, in acest moment, cand mi-amintesc ca, atunci cand nu ma vedea nimeni, tranteam o usa cu putere, sa-ti testez auzul, iti treceam prin fata ochilor, diverse obiecte, jucarii multicolore, ca sa-ti testez vazul....ma scalambaiam in fata ta, sa ma asigur ca prinzi gluma:))....simteam nevoia sa te protejez mai mult....de mic ai fost mai firav, mai sensibil....daca fratele tau mai mare, isi manifesta orice suparare, preferinta cu usurinta, tu ma priveai, doar, cu ochii tai mari patrunzatori si , parca, imi cereai din priviri sa-ti fiu aproape, sa te inteleg....ca si acum, dragul meu sufletel...tu nu spui nimic, nu spui cat si cand te doare, tu te incarci cu toata durerea si supararile noastre si le tii in tine, in speranta ca vor disparea din viata noastra.....dragostea cu care ma imbratisezi tu in fiecare noapte, cand te lipesti de mine , energia pe care mi-o transmiti, emotia ta, sensibilitatea ta, ma fac sa ma simt atat de neputincioasa.....daca la Sarkis prenumele i-a fost destinat inca din prima zi...cu tine a fost exact opusul...era ziua in care noi trebuia sa plecam acasa iar eu si tatal tau stateam in curtea spitalului si ne priveam intrebatori, unul pe altul....Ianis a fost alegerea tatalui tau, Sebastian, alegerea mea....pana la 6 luni, ai fost Sofia Ioana:))....Doamne, cat de mult am plans cand m-a anuntat doctorul Pop ca esti baiat, totusi.....l-am sunat pe tatal tau care, initial, fusese un pic dezamagit de perspectiva de a avea o fetita, in speranta ca macar lui sa-i fac o bucurie...dar, stupoare, nu prea parea nici el foarte fericit:))...totul pana in ziua in care te-am privit...doamne, cat de frumos erai, de linistit, un inger nepatat, cu gene lungi si par buclat...iti vedeam aura deasupra capului..atunci i-am multumit Domnului ca mi te-a trimis si ca esti baiat...nu am mai avut vreun regret niciodata si gandul ca tu ai fost o fetita mi se pare acum din alt film....pentru altcineva, nu pentru noi, parintii tai....
      Robin...Rubin-ul meu....pentru a te aduce pe tine din lume, am muntat muntii din loc, am dus al 3-lea Razboi Mondial, m-am luptat cu natura, cu demonii....stiu exact momentul in care te-am conceput, am stiut de la inceput ca vei fi cel de-al treilea muschetar al meu....tu ai fost un supravietuitor si toata lupta mea cu tot si toti din jurul meu, te-a intarit si te-a transformat in cel mai puternic si curajos luptator al meu...ma uit la tine cum te joci acum , prin jurul meu, felul cum ma rogi sa-ti fac poza, cum iti imbratisezi, dragastos, fratii care te adora , veselia ta molipsitoare..si stiu ca nu am gresit!! tu ne-ai dat lumea peste cap, dragul meu iar tot ce a venit pe urma, nu a avut legatura cu tine si nu as vrea vreodata sa-ti asumi vreo vina...pt 9 luni de zile, tu ai fost doar al meu, confidentul si sprijinul meu nr 1.....te iubesc, va iubesc si oriunde as fi , as vrea sa stiti ca sunteti motivul existentei mele, cel mai frumos vis indeplinit, motivul pentru care ma trezesc dimineata si cea mai frumoasa speranta!! si de n-as mai fi, as vrea sa stiti ca legatura dintre noi nu va putea fi rupta de un corp fara suflare, de o zi innorata, de un cutremur, de un razboi sau seceta..voi sunteti niste supravietuitori si stiu ca pe voi nimeni si nimic nu o sa va desparta! la randul vostru, va veti lupta cu vitregiile vietii si veti razbate, veti fi invincibili iar dragostea mea fara de sfarsit va va alimenta gandurile bune, actiunile constructive, pasii vietii.....eu nu am alte averi in afara de voi si mi-as dori sa stiti ca nu exista avere mai de pret ca dragostea....VA IUBESC SI DE NU V-AS MAI PUTEA SPUNE ASTA ZILNIC, VOI STITI....si mai stiti ca nu trebuie sa fiu langa voi ca sa ma simtiti.....sunt mandra de voi si stiu ca veti face alegeri bune in viata, ca veti avea drumul presarat cu multe necunoscute pe care voi, cu inteligenta voastra iscusita, le vezi rezolva, ca toate puzzle-urile pe care le-ati descifrat in copilaria voastra....atat timp cat va veti avea unul pe altul, nimic nu va va putea dobori...si nimeni...
           

15 comentarii:

  1. Valentina,
    Ești extraordinară ! Aceasta ești tu ! Am citit aproape fără să respir. Și mie mi-au venit lacrimi în ochi. Câtă bogăție de sentimente ! Și cât de frumos le-ai exprimat, fără prețiozități, fără găselnițe stilistice ! După ce mi-am șters lacrimile am căutat nod în papură. Am găsit doar această bogăție de sentimente netrucate.
    Ai, într-adevăr, motive să fii fericită !
    Sunt și eu fericit, pentru că ești fiica mea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce articol minunat,mi-a facut placere sa-l citesc, CopiIi sunt cea mai mare bogatie a unei familii, Eu am doi copii si trei nepoti de la fica mea !

    RăspundețiȘtergere
  3. Am fost rănită și inima sa stricat când o problemă foarte mare a avut loc în căsnicia mea acum șapte luni, între mine și soțul meu. atât de îngrozitor încât a dus cazul în instanță pentru divorț. el a spus că nu a vrut niciodată să stea cu mine din nou, și că nu mai mă iubește. Așa că a împrăștiat casa și mi-a făcut pe mine și pe copiii mei să treacă prin dureri severe. Am încercat toate mijloacele mele posibile să-l duc înapoi, după ce am cerșit mult, dar nu i-am făcut nici un folos. Și a confirmat că ia luat decizia și nu a vrut niciodată să mă vadă din nou. Deci într-o seară, când mă întorceam de la muncă, m-am întâlnit cu un vechi prieten al meu care mi-a cerut soțul. Așa că i-am explicat toate lucrurile, așa că mi-a spus că singurul mod în care îl pot aduce pe soțul meu înapoi este pentru a vizita o vrăjitoare, pentru că a lucrat cu adevărat și pentru el. Deci niciodată n-am crezut în vrajă, dar nu aveam altă alegere decât să-i urmez sfaturile. Apoi mi-a dat adresa de e-mail a vrăjitorului pe care la vizitat. ogagakunta@gmail.com. A doua zi dimineață, am trimis un e-mail la adresa pe care mi-a dat-o, iar vrăjitorul mi-a asigurat că îmi voi aduce soțul înapoi a doua zi. Ce afirmație uimitoare! N-am crezut, așa că a vorbit cu mine și mi-a spus tot ce trebuie să fac. Apoi în dimineața următoare, așa de surprinzător, soțul meu, care nu mi-a sunat în ultimele 7 luni, mi-a sunat pentru a mă informa că se întoarce. Atât de uimitor!! Așa sa întors în aceeași zi, cu o mulțime de dragoste și bucurie, și-a cerut scuze pentru greșeala lui și pentru durerea pe care mi-a provocat-o eu și copiii mei. Apoi, din acea zi, relația noastră era acum mai puternică decât a fost înainte, cu ajutorul unei vrăjitoare. Deci, vă voi sfătui acolo dacă aveți ogagakunta o problemă de contact, vă ofer 100% garanție că vă va ajuta .. Trimiteți-l la: ogagakunta@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Când l-am găsit pe Dr Wealthy, am avut nevoie disperată de a-mi aduce înapoi pe fostul meu iubit. Mi-a lăsat o altă femeie. Sa intamplat atat de repede si nu am avut nici un fel de spus in situatia asta. El ma scos după trei ani fără explicații. Îl contactez pe dr. Wealthy prin intermediul site-ului său și mi-a spus ce trebuie să fac înainte de a mă putea ajuta și am făcut ceea ce mi-a spus, după ce am oferit ceea ce dorea, a aruncat o vrajă de dragoste pentru a ne ajuta să ne întoarcem împreună. La puțin timp după ce și-a făcut vraja, prietenul meu a început să mă mai trimită din nou și sa simțit oribil pentru ceea ce tocmai mi-a pus. El a spus că eu sunt cea mai importantă persoană din viața lui și el știe asta acum. Ne-am mutat împreună și el a fost mai deschis față de mine decât înainte și apoi a început să petreacă mai mult timp cu mine decât înainte. De când dr. Wealthy ma ajutat, partenerul meu este foarte stabil, credincios și mai aproape de mine decât înainte. Îi recomand foarte mult pe Dr Wealthy pentru oricine care are nevoie de ajutor. E-mail: wealthylovespell@gmail.com, sunați-l sau adăugați-l pe ceapre prin: +2348105150446

    RăspundețiȘtergere
  5. Îi întorc toată gloria doctorului Alashira pentru lucrurile minunate pe care le-a făcut în viața familiei mele de când l-am cunoscut ... în special pentru a încheia barrenitatea de 10 ani în familia mea cu băiatul. Soția mea și cu mine ne-am căsătorit în august 2008, dar am avut provocări ale fructului uterin de atunci. Am venit cu mai multe provocări notabile printre care se numără șomaj, probleme academice și lipsuri de copil, dar dr. Alashira m-a livrat una după alta prin întâlniri pe diferite mărturii pe care le-am văzut online. și i-a spus problemele mele, el a spus că nu ar trebui să mă panichez că va fi bine .. După ce prima întâlnire a făcut miraculos, am primit un loc de muncă .. și el a cunoscut și alte provocări și mi-a dat o misiune de făcut ... și lucruri de luat și Am făcut-o ... mi-a spus cu exactitate, nenumărate date, că singura cale de ieșire din orice provocare a vieții este să cred în orice lucru pe care ți-l roagă să nu-l îndoiești și eu nu ... Nu m-am îndoit niciodată de dr. Alashira doar anul trecut, în aprilie, soția mea vrea să spitalele la care era confirmată gravidă..D r ALASHIRA s-a dovedit a fi credincios și a lumii sale prin încheierea barrenței de 10 ani și ne-a oferit un băiețel săritor în 9 decembrie 2018 / I-am dat toată gloria, te voi lăuda pentru totdeauna pentru munca ta minunată. vă goto him_ e-mail dr.Alashirao1@gmail.com WhatsApp +2348034395438 mulțumesc și credeți că și el vă va ajuta.

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna ziua, numele meu este Harriet parcurge un articol și am aflat despre un bărbat numit The grand dr alashira. Am suferit probleme de rupere cu diferiți tipi. A trebuit să iau legătura cu vraja. Pentru omul meu Ben, Ben era la Vreau să mă părăsesc pentru alte femei butitive și cred că aș putea să-l am înapoi și să-l fac să rămână.lo și uite Marele mare alashira m-a ajutat.Sveve și mă căsătorim curând Marele Alashira este un bărbat atât de drăguț, a ajutat și el problemă de stop cardiac, Mulțumesc lui și mulțumesc lui Godpentru a-l da dacă nu aveți vreo problemă vreodată, contactați-l pe acest e-mail:

    Contactați-l pentru cele ce urmează și vedeți munca excelentă a marelui alashira e-mail dr.alashirao1@gmail.com whatsap +2348034395438
    (1) Dacă doriți fostul dvs. înapoi.
    {2} Dacă doriți să aveți mare succes
    (3) Dacă sunteți în căutarea unui loc de muncă
    (4) Vrei să fii promovat în biroul tău.
    (5) Doriți ca femeile / bărbații să alerge după voi.
    (6) Dacă doriți un copil.
    (7) Vrei să fii bogat.
    (8) doriți să obțineți vrăji căsătorite
    (9) Îndepărtați Boala din corpul vostru Vrăji
    (10) Vraja de afaceri
    (11) Numere câștigătoare la loterie
    (12) Aduceți înapoi Iubirea pierdută chiar și pentru a vă reduce greutatea.
    și multe altele …… .email dr.alashirao1@gmail.com whatsap +2348034395438

    RăspundețiȘtergere
  7. căsătoria mea a fost separată timp de 9 ani și 11 luni, toată speranța a fost pierdută pentru că mi-a revenit soțul .. din cauza faptului că are deja o altă femeie, am avut grijă de copii singuri lucrurile erau atât de dure de mine să mă descurc. A fost o zi când am văzut Mă grup pe Facebook, care era despre căsătorit, dar care trăiește singur, mă alătur grupului pentru a ști despre ce este vorba .. Îmi împărtășesc problema, un prieten îmi trimite un mesaj pe căsuța de e-mail, care îmi povestește despre situația ei și despre cum o ajută medicul Alashira .. Oricum o cred, mi-a cerut să încerc, iar eu .. Am contactat Marele Dr Alashira la dr.alashirao1@gmail.com și i-am spus totul, a spus că mă va ajuta dacă cred și Isaid da. crede, mi-a cerut să-mi renunț la poza soțului meu pe care îl fac .. mi-a spus că ar trebui să încetez să-mi fie teamă că soțul meu se va întoarce .. după 2 zile miraculoase am văzut un apel și am ales iată că soțul meu mi-a sunat telefonul mi-a spus plângând și mă obligă spunând că el nu știe ce se întâmplă, am crezut că este o glumă a doua zi când l-am văzut pe soțul meu În fața mea, cu prietenul său încă cerșind spunând că ar trebui să-l iert, nu știu cum a făcut-o. Cunoscut dr. Alashira este un om extraordinar, un restaurator de acasă, îmi promit să-i împărtășesc bunătatea față de lume, deoarece lumea are nevoie de amanlikethis. .plece contactează-l E-mail dr.alashirao1@gmail.com sau adaugă-l pe WhatsApp +2348034395438 heis într-adevăr, eu om de pace .. te poate ajuta dacă crezi

    RăspundețiȘtergere
  8. Astăzi sunt atât de fericită din cauza ceea ce a făcut dr. Ilekhojie vieții mele. vraja lui este atât de grozavă și rapidă, nu am văzut niciodată într-adevăr un om de ajutor ca el, mi-a rezolvat problema pe care nu mă așteptam, am dat peste el pe oameni cu cărți de față, vorbind despre marea sa lucrare de vraja, i-am colectat contactul și am contactat el a răspuns imediat și mă întreabă despre problema mea, îi explic cu lacrimi, mi-a spus să-l contactez, nu ar trebui să-mi fac griji soțul meu va reveni la mine, în măsura în care încă îl iubesc, am fost uimit. Imediat mă întreb ce voi face pentru a-mi aduce soțul înapoi, el mi-a dat instrucțiuni și îi cer numele și imaginea pe care imediat o ascult și o urmăresc, mi-a promis că două zile soțul meu mă va suna să cred despre munca sa, sincer vorbind soțul a sunat, dar mi-e dor de apelurile lui, am fost atât de fericit. Mi-a promis că soțul meu se va întoarce acasă în 48 de ore și ar trebui să-mi deschid vatra și să lucrez cu el, ceea ce am făcut. Astăzi familia mea se întoarce din nou cu ajutorul doctorului Ilekhojie, mi-a adus înapoi soțul după ce m-a lăsat pentru o altă femeie în altă stare, știi cum se simte când pierzi soțul iubit pentru o altă femeie, faci orice pentru a-l obține înapoi. astăzi promit să împărtășesc și să povestesc lumii despre marea sa lucrare, pentru că astăzi sunt atât de fericită. contactați-l Dacă aveți nevoie de ajutorul lui Prea, ignorați dacă nu. Mulțumesc Dr Ilekhojie, "CONTACTAȚI prin e-mail gethelp05@gmail.com ,, Puteți să-l sunați sau să-l adăugați pe aplicația Whatsapp: +2348147400259

    RăspundețiȘtergere
  9. Soția mea m-a părăsit și a plecat în vacanță cu fostul ei iubit și în ultimele 4 luni nu am mai auzit-o și nu am văzut-o. Nu am știut niciodată că voi experimenta o astfel de ruptură cardiacă de la soția mea după 12 ani de căsătorie cu 3 copii. Șeful meu de la serviciu a observat că nu mă mai puteam concentra la stația de lucru așa cum obișnuisem înainte. Mi-a oferit o discuție pentru a discuta cu el și i-am spus prin ce trec. După ce i-am explicat șefului meu, el a replicat lui Lord Zakuza, care este o casă de vrăji. M-am conectat la Lordul Zakuza pe linia sa de WhatsApp la +1 740-573-9483, după ce am vorbit cu șeful meu și mi-a spus că situația mea se va rezolva în 24 de ore cu vraja sa puternică. I-am urmat toate instrucțiunile și am crezut și am avut credință în el. El mi-a pregătit o vraja de dragoste care s-a retras pe soția mea în decurs de 24 de ore și acum, amândoi am trăit bine mai mult decât ne obișnuiam. Nu știu dacă cineva de aici are nevoie de ajutor, dar aici este linia WhatsApp Lord Zakuza +1 740-573-9483 și adresa de e-mail: doctorzakuzaspelltemple@hotmail.com dacă ai nevoie de ajutor în viața ta amoroasă.

    RăspundețiȘtergere
  10. Bună tuturor, sunt atât de încântat că soțul meu a revenit după ce m-a părăsit pentru o altă femeie. Soțul meu avea o aventură cu un coleg de serviciu și îl iubesc atât de mult pe soțul meu, dar el mă înșela cu colegul său de muncă și această fată cred că folosește vrăjitorie sau magie neagră pe soțul meu pentru a-l face să mă urască și asta a fost atât de critic și de necunoscut, plâng toată ziua și noaptea ca Dumnezeu să-mi trimită un ajutor ca să-l aduc înapoi pe soțul meu! Eram foarte supărat și aveam nevoie de ajutor, așa că am căutat ajutor online și am dat peste un site web care sugerează că Dr.Wealthy poate ajuta să-și revină rapid un fost iubit. Deci, am simțit că ar trebui să-l încerc. L-am contactat și mi-a spus ce să fac și am făcut-o, apoi mi-a făcut o vrajă de dragoste. 22 de ore mai târziu, soțul meu m-a sunat cu adevărat și mi-a spus că îi este atât de dor de mine, Doamne! Am fost atât de fericit și astăzi sunt din nou fericit cu bărbatul meu și trăim împreună cu bucurie și îi mulțumesc puternicului jucător de vrăji Dr.Wealthy, el este atât de puternic și am decis să împărtășesc povestea mea aici. dacă ești aici și Iubitul tău te refuză sau soțul tău s-a mutat la o altă femeie, nu mai plânge, contactează-l pe Dr.Wealthy pentru ajutor acum .. Iată adresa lui de e-mail, wealthylovespell@gmail.com
    El face, de asemenea, următoarea vraja
    Vrajă de sarcină
    Vraja dragostei
    Vraja de mărire a penisului
    herpes
    Vrajă câștigătoare
    WhatsApp-ul său +2348105150446

    RăspundețiȘtergere
  11. Salutare tuturor, sunt JENNIFER COLEMAN din Bronx New York SUA. Vreau ca toată lumea să știe cât de recunoscător sunt pentru că mi-am restabilit căsnicia cu ajutorul vrăjitorului Dr. DAWN. Este superb și unic, l-am cunoscut online și i-am spus despre problemele mele și apoi a făcut o vrajă de dragoste care l-a adus pe soțul meu înapoi la mine după ce a înșelat și a vrut să divorțeze după 3 ani de căsnicie. Dr. DAWN este aici pentru a vă răspunde problemelor relaționale și altor activități umane, cum ar fi:
    1. Aducerea unui fost iubit înapoi la tine.
    2. Vrăjiți pentru a câștiga la loterie.
    3. Vindecă tot felul de boli umane.
    4. A făcut o vrajă pentru a găsi un loc de muncă bun, cu venituri mari.
    5. A făcut o vrajă pentru sarcină (fertilitatea viermilor)
    6. Aruncă o vrajă de promovare la locul tău de muncă.
    7. A aruncat o vrajă de protecție etc.
    Contactați-l direct pe WhatsApp la numărul: +2349046229159
    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  12. Numele meu este Lydia Antoniu. Când bărbatul meu m-a părăsit, am fost traumatizat și cu inima frântă și nu m-am putut obține luni de zile. Am făcut tot ce am putut să-l recuperez, dar fără rezultat. Am plecat într-un alt oraș, sperând să o iau de la capăt. Am intrat în contact cu un alt bărbat cu care am încercat din răsputeri să fiu, dar nu a ieșit pentru că nu puteam să-l iubesc. Știam că încă iubesc și îmi doresc bărbatul înapoi la mine. Așa că am început să caut ajutor și atunci l-am găsit pe DR ISIKOLO din diferite puncte de vedere, am citit despre el. Am vorbit și l-am făcut să înțeleagă tot ce trebuia să știu și am crezut în el și am respectat procedurile. A lucrat pentru mine și a restabilit dragostea și legătura dintre mine și bărbatul meu și, după 48 de ore, așa cum a promis, omul meu m-a căutat și am vorbit și a coborât să mă vadă unde sunt și am inventat lucrurile și am devenit din nou fericiți împreună. DR ISIKOLO este de încredere și te poate ajuta și pe tine dacă îl contactezi pentru orice. Doar trimite-i prin WhatsApp +2348133261196 sau e-mail-i prin: isikolosolutionhome@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  13. Ești îndrăgostit 💕 de cineva și el/ea nu răspund gestului, frustrat din cauza unei despărțiri 💔 atunci poți folosi asta pentru a atrage acel iubit în viața ta. Îți readuce fostul înapoi și ajută la rezolvarea căsniciilor rupte. Viața este prea scurtă pentru a fi nefericit. Gandeste-te la asta . Meriți cea mai mare fericire🥳 și dragoste.
    Notă: acesta este total inofensiv și nu are efecte secundare.
    aceasta este solutia
    dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2349046229159

    RăspundețiȘtergere
  14. Căsătoria mea era aproape la sfârșit când am văzut un comentariu despre un bărbat pe nume Dr DAWN, care îi ajută pe oameni să-și recapete soțul și l-am contactat, din fericire pentru mine, a făcut vrăji după 24 de ore, iubitul meu s-a întors la mine de atunci, căsnicia mea a avut loc. a fost stabil, mulțumesc pentru tot ceea ce a făcut pentru mine, vă asigur că luați legătura cu el,
    este priceput cu următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * magia banilor
    * vraja norocului
    * Vrăji de atracție sexuală
    * SIDA Cure Magic
    * Casino Cave
    * Peșterile blestemate au fost eliminate
    * Vraja de protecție
    * Magic Loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    WhatsApp: +2349046229159

    E-mail: dawnacuna314@gmail.com

    RăspundețiȘtergere
  15. POSIBILITATEA DE A RECIA FOTUL PARTENERULUI ÎNAPOI ESTE GARANTATĂ CU DR ISIKOLO. CONTACTATI-L ACUM
    Bună tuturor, mă numesc Alexandra Bucătaru. Nu am știut niciodată că există o mare posibilitate de a-mi avea bărbatul înapoi la mine până când l-am întâlnit pe DR ISIKOLO. A fost foarte greu pentru mine când iubitul meu m-a părăsit pentru o altă doamnă. Am fost devastat și nu m-am putut recupera. Prietenii și familia lui au făcut tot ce le-a putut pentru a ne reuni, dar s-a dovedit a eșuat. Am fost singur câteva luni și nu mă vedeam iubind pe altul. Așa că a trebuit să caut ajutor de la DR ISIKOLO, care mi-a oferit privilegiul de a mă asigura că mi-au fost îndeplinite dorințele inimii. Ne-a reunit și dragostea și fericirea au fost restaurate. Cuvintele lui sunt obligația lui și nu eșuează niciodată când promite cuiva 48 de ore de a obține rezultatul, ceea ce m-a uimit când propriul meu rezultat s-a manifestat. Nu vă deranjați să căutați ajutor în altă parte. Contactează-l acum. E-mailul lui: isikolosolutionhome@gmail.com sau trimite-i un mesaj prin WhatsApp: +2348133261196

    RăspundețiȘtergere